Het digitale loket voor klachten en geschillen
Klacht indienen

Klant worden?

Uw vereniging of organisatie doet er alles aan om klachten of geschillen op te lossen. Klachtregeling.nl draagt bij aan een snelle en efficiënte klachtafhandeling.

Wat is Klachtregeling.nl?

Klachtregeling.nl ondersteunt verenigingen en organisaties bij klachtafhandeling en geschillenbehandeling. Ook beschikt Klachtregeling.nl over een online klachtportaal.

Het klachtportaal van Klachtregeling.nl is hèt digitale systeem voor klachtmanagement. Alle stappen die doorlopen moeten worden voor afhandeling van een klacht zijn in één digitaal portaal beschikbaar. Ingediende klachten worden automatisch geregistreerd en kunnen eenvoudig worden behandeld.

Waarom kiezen voor het digitale portaal van Klachtregeling.nl?

  • Door tijdsbesparing is uw investering in klachtregeling.nl snel terugverdiend;
  • De klachtregistratie is overzichtelijk door een volledig digitale documentenstroom;
  • De berichten zijn in chronologische volgorde terug te lezen in één tijdlijn;
  • Online inzage in het dossier door de geschillencommissie, klager en verweerder;
  • Uw eigen klachtportaal (website) in uw huisstijl;
  • Inzicht in statistieken biedt een goede basis voor jaarverslag en communicatie.

Te gebruiken voor interne en externe klachtafhandeling

Het digitaal klachtenportaal kan worden gebruikt bij de afhandeling van al uw klachten.
Enerzijds klachten die door uw eigen (interne) kwaliteits- of klachtenfunctionaris worden behandeld. Anderzijds klachten die (na interne afhandeling) behandeld worden door een externe geschillencommissie.

Optie tot inhoudelijke ondersteuning door geschillencommissie en secretariaat

Wilt u nog meer ontzorgd worden? Klachtregeling.nl kan de inhoudelijke ondersteuning en procesvoering rondom klachten- en geschillenbehandeling volledig uit handen nemen, zodat u zich kunt richten op uw eigen werkzaamheden. Door de inhoudelijke ondersteuning uit te laten voeren door een externe partij, benadrukt u bovendien de onafhankelijke positie van de geschillencommissie. Tevens liggen de jaarlijkse aansluitkosten voor het klachtportaal dan aanzienlijk lager.

Wilt u het live zien? Maak een afspraak voor een gratis demo!

Mocht u nog niet overtuigd zijn, dan bieden wij een gratis demo aan, waarbij wij de werking van het digitaal klachtenportaal aan u laten zien. Hierbij krijgt u alle functionaliteiten van het portaal te zien, waaronder het verloop van de klachtbehandeling, statistieken en het categoriseren van klachten.

Aanbod en prijzen Klachtregeling.nl
Wat kan Klachtregeling.nl voor u betekenen?  

Wij bieden een digitaal klachtportaal aan voor eigen gebruik. Optioneel bieden wij u inhoudelijke ondersteuning bij de geschillenprocedures met een secretariaat en een externe, onafhankelijke geschillencommissie.

Een prijsopgaaf van het digitale portaal kunt u hier downloaden.
Een prijsopgaaf van het digitale portaal met inhoudelijke ondersteuning kunt u hier downloaden.

Neem contact op

Screenshot voorbeeld online klachtportaal
Klik op de afbeelding voor een groter formaat.

Screenshot Klachtregeling.nl