Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Algemeen

  • Wat is klachtregeling.nl?

    Klachtregeling.nl ondersteunt verenigingen en organisaties bij klachtafhandeling en geschillenbehandeling. Ook beschikt Klachtregeling.nl over een online klachtportaal.

    Het klachtportaal van Klachtregeling.nl is hèt digitale systeem voor klachtmanagement. Alle stappen die doorlopen moeten worden voor afhandeling van een klacht zijn in één digitaal portaal beschikbaar. Ingediende klachten worden automatisch geregistreerd en kunnen eenvoudig worden behandeld.

  • Testvraag?

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean imperdiet iaculis velit, at volutpat enim faucibus eleifend. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas maximus sem ac fermentum finibus. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Proin ut magna semper urna semper.

Kosten

  • Wat zijn de kosten?

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean imperdiet iaculis velit, at volutpat enim faucibus eleifend. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas maximus sem ac fermentum finibus. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Proin ut magna semper urna semper.

Over de procedure

  • Wanneer wordt een klacht een geschil?

    Een klacht wordt een geschil als u er samen met de ondernemer niet uit komt. Daarvan is sprake als:

    • u de klacht bij de ondernemer heeft gemeld; en
    • de ondernemer de gelegenheid heeft gehad om op de klacht te reageren, de klacht te erkennen of af te wijzen en, bij een erkende klacht, deze op te lossen. De ondernemer heeft zes weken de tijd om de klacht op te lossen, tenzij er anders is afgesproken of de ondernemer heeft een andere redelijke termijn aangegeven die hij nodig heeft om de klacht op te lossen.
    • de ondernemer u een aanbod heeft gedaan dat u niet wilt accepteren en u heeft het aantoonbaar afgewezen. In de twee weken erna heeft de ondernemer niet gereageerd of u een aangepast aanbod gedaan.